Jack Wolfskin nově v Namche
Tereza Hanáková 17. 07. 2024 Naše značky
Co mají společného román Volání divočiny od Jacka Londona, vlčí vytí a šátek "palestina"? Přece značku Jack Wolfskin! Pojďte se podívat na více než 40 let fungování známé outdoorové firmy a proč je tolik oblíbená u malých i velkých vlků a vlčat.
Historie vlčí tlapky
Na začátku byla odvaha a touha po dobrodružství, kterého se jeden odvážný kluk z Německa jménem Ulrich Dausein nebál. Ulrich byl mladý skaut a kromě vášně pro přírodu měl i smysl pro obchod. Nejdřív prodával šátky "palestina" svým kamarádům a spolužákům, pokračoval prodejem stanů a v době, kdy se rozmáhal outdoor, ale nebylo potřebné vybavení, přeorientoval se velmi rychle na dovoz oblečení a vybavení do přírody z Ameriky a Taiwanu.
Ulrich ale nezapomenul na své oblíbené výlety do přírody a do hor a jeden takový podnikl v 80. letech v oblasti Yukonu. Tam v noci uslyšel vlčí vytí! Ten zvuk ho donutil představit si vlka a všechny dovednosti, které k přežití venku potřebuje. A jak do tohoto příběhu nakonec vstoupil i zmíněný Jack London? Ulrich totiž zrovna cestoval v místech, kde známý spisovatel kdysi našel inspiraci pro svůj román Volání divočiny.
Zpočátku byla značka Jack Wolfskin k dostání jen v Německu, první obchod otevřel ve Frankfurtu, postupně si ale vydobyl pevné místo i na zahraničních trzích. Jedním z prvních testerů, které firma oslovila, byl horolezec Mischa Saleki, kterého Ulrich Dausien podporoval na himálajských expedicích. Největší odměnou za podporu pak byly Salekiho odborné znalosti. Dalším z testerů byl na příklad německý šampion v závodech psích spřežení Aleksander Lwow.
Tři pilíře Jacka Wolfskina
Od vzniku značky ale Ulrichovi a jeho kolegům nebyl lhostejný přístup k životnímu prostředí a dodnes značka staví na třech základních pilířích: výkon, dostupnost a ochrana životního prostředí.
Jack Wolfskin reprezentuje přírodu a je neoddělitelně spojen se zážitky venku. Jejich hledání je pro vývoj značky velkým hnacím motorem. Komunitu, která okolo ní vznikla, spojuje touha po cestování a objevování. Snaží se také vyzývat ostatní, aby neznámé vítali a přijímali s otevřeností a zvědavostí sobě i značce vlastní.
Zároveň jako přední outdoorová značka klade jack Wolfskin nejvyšší nároky na design a technologie a pokračuje v neustálém vývoji a inovativních postupech používaných v Jack Wolfskin výrobcích.
Jack Wolfskin je členem mnoha organizací, které usilují o čistotu životního prostředí. Za zmínku jistě stojí partnerství s bluesign® nebo Sustainable Apparel Coalition (SAC). Kromě toho firma z důvodu plné transparentnosti zveřejňuje podrobné informace o každém ze svých dodavatelů.
Už vám celý příběh a původní změť nesourodých prvků dává smysl? Nám taky. I naše povaha je dobrodružná, máme rádi výzvy a víme, jak přežít v divočině. Proto jsme divokého Jacka Wolfskina přibrali do naší party oblíbených značek a pro začátek jsme vybrali super kousky pro malá vlčí mláďata. A aby to byla vlčata veselá a hravá, dovezli jsme jim kolekci plnou smajlíků! Dlouho jsme vybírali, abychom my i vy byli spokojeni. Abychom přinesli kolekci, kterou jinde jen těžko najdete a abyste sladili oblečení i s doplnky. Všechno taky testujeme na našich malých outdooráčcích!
Jack Wolfskin dětskou smajlíkovou kolekci najdete TADY :-)