Když se něco pokazí, je to vždy nemilé. Reklamacím se snažíme hlavně předcházet. A to tak, že si zákazník vybere správnou velikost bot i oblečení. Nebo že si vybere vybavení, které odpovídá předpokládané budoucí zátěži a použití. Pokud se i přesto stane, že se něco pokazí, postupujte prosím takto.
Ke každé objednávce od nás dostáváte formulář vrácení. Tento stejný formulář se používá i pro reklamaci. Obsahuje všechny údaje, které jsou na účtence a které člověk časem obvykle zapomene (cenu výrobku, datum nákupu apod.). Pokud jste nakupovali přes eshop, vaše objednávka je v systému evidována a formulář jsme vám schopni poslat mailem. Pokud jste nakupovali na prodejně, budeme po vás chtít, abyste našli doklad k nákupu (i když i ten většinou dokážeme dohledat, jen to zabere víc času).
Zboží vracíte osobně na naší prodejně ve Vrchlabí nebo prostřednictvím dopravce. Více informací je zde.
Zákon nám (obchodníkům, dodavatelům, výrobcům) dává 30 dní na posouzení a vyřešení reklamace. Snažíme se vyřešit co nejdříve. Ale někdy to není v našich silách. U skialpových lyží nebo bot se někdy může stát, že oprava trvá déle. Po tuto dobu jsme schopni nabídnout vám náhradní vybavení z naší dobře vybavené skialpové půjčovny.
Řešení reklamací se řídí reklamačním řádem.