Ve státní svátek 28.9.2023 máme zavřeno. Pražská prodejna má zavřeno 29.-30.9.2023 Připravuje se na zimní sezónu. Děkujeme za pochopení.
Zavolejte nám (Po-Pá 9-17, So 9-12)

Reklamace

Když se něco pokazí, je to vždy nemilé. Reklamacím se snažíme hlavně předcházet. A to tak, že si zákazník vybere správnou velikost bot i oblečení. Nebo že si vybere vybavení, které odpovídá předpokládané budoucí zátěži a použití. Pokud se i přesto stane, že se něco pokazí, postupujte prosím takto. 

Ke každé objednávce od nás dostáváte formulář vrácení. Tento stejný formulář se používá i pro reklamaci. Obsahuje všechny údaje, které jsou na účtence a které člověk časem obvykle zapomene (cenu výrobku, datum nákupu apod.). Pokud jste nakupovali přes eshop, vaše objednávka je v systému evidována a formulář jsme vám schopni poslat mailem. Pokud jste nakupovali na prodejně, budeme po vás chtít, abyste našli doklad k nákupu (i když i ten většinou dokážeme dohledat, jen to zabere víc času). 

Zboží vracíte osobně na jedné z prodejen nebo prostřednictvím dopravce. Více informací je zde.

Zákon nám (obchodníkům, dodavatelům, výrobcům) dává 30 dní na posouzení a vyřešení reklamace. Snažíme se vyřešit co nejdříve. Ale někdy to není v našich silách. U skialpových lyží nebo bot se někdy může stát, že oprava trvá déle. Po tuto dobu jsme schopni nabídnout vám náhradní vybavení z naší dobře vybavené skialpové půjčovny. 

Řešení reklamací se řídí reklamačním řádem.