Nakupování podle obrázků a rozměrových tabulek má svá úskalí. Proto má nakupující (ze zákona) nárok na výměnu nebo vrácení zboží, a to ve lhůtě do 14 dní od jeho převzetí. Pokud expedice proběhla správně dle objednávky kupujícího, musí tento uhradit náklady za zpětnou dopravu. Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu včetně všech originálních visaček. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku.
Tato pravidla pro vrácení se nevztahují na osobní odběr eshopové objednávky. Zde se předpokládá, že zákazník má možnost při převzetí si zboží vyzkoušet a dostatečně prohlédnout.
Náležitosti vrácení:
K vrácené zásilce připojte vyplněný "formulář vrácení", posíláme ho mailem (společně s fakturou) ke každé zásilce. Pokud jste ho nedostali, napište si o něj na eshop@namche.cz. Ve formuláři jen označíte vracené položky vaší objednávky, doplníte číslo účtu a přidáte k vracenému zboží. Vy nemusíte nic sáhodlouze vypisovat a nám to velmi usnadní práci při zpracování vratky.
Vrácení zboží prostřednictvím dopravce:
Nejspolehlivější je vrácení přes Zásilkovnu nebo PPL a to nikoliv na adresu, ale do výdejních míst. Výdejní místa máme od prodejny vzdálená maximálně 100 metrů, takže si balíček vždy spolehlivě vyzvedneme.
Zboží lze vrátit také osobně:
Vratky zpracováváme nejpozději do týdne od doručení. Kontrolujeme, jestli zboží přišlo zpět nepoškozené a se všemi náležitostmi. Pokud je vše v pořádku, pak by vám do mailu měl přijít dobropis. Platba zpět na váš účet následuje v řádu dní., obvykle vratky vyplácíme 1x týdně. Pokud jste zboží platili online (přes GoPay platební bránu), obvykle vracíme peníze zpět touto cestou (jako refundaci vaší platby).
Při výměně velikostí lze dohodnout převod kreditu z původní objednávky na další objednávku.