Zavolejte nám (Po-Pá 9-17, So 9-12)

Vrácení a výměna zboží

Nakupování podle obrázků a rozměrových tabulek má svá úskalí. Proto má nakupující (dle zákona) nárok na výměnu nebo vrácení zboží, a to ve lhůtě do 14 dní od jeho převzetí. Pokud expedice proběhla správně dle objednávky kupujícího, musí tento uhradit náklady za zpětnou dopravu. Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu včetně všech originálních visaček. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku.

Tato pravidla pro vrácení se nevztahují na osobní odběr. Zde se předpokládá, že zákazník má možnost si zboží vyzkoušet a dostatečně prohlédnout.

 

K vrácené zásilce připojte vyplněný "formulář vrácení", posíláme ho mailem ke každé zásilce. Pokud jste ho nedostali, napište si o něj na eshop@namche.cz. V něm jen označíte vracené položky vaší objednávky, doplníte číslo účtu a přidáte k vracenému zboží. Vy nemusíte nic sáhodlouze vypisovat a nám to velmi usnadní práci při zpracování vratky. 

 

Vrácení zboží prostřednictvím dopravce

  • na adresu: Namche Stores s.r.o., OD Alfa 1.patro, Krkonošská 15, Vrchlabí, 543 01. Telefon: 702 112 132, mail: vrchlabi@namche.cz
  • do Parcel shopu PPL: PC Klouček, Krkonošská 163, Vrchlabí, 543 01, jako osobu uvádějte "prodejna Namche", kontaktní telefon 702 112 132, mail: vrchlabi@namche.cz
  • do Balíkovny, kterou provozuje Česká pošta: SAZKA Tabák Krkonošská 164, Vrchlabí, 543 01. Jako osobu uvádějte "prodejna Namche", kontaktní telefon 702 112 132, mail: vrchlabi@namche.cz
  • do Zásilkovny: Pokud jste zboží dostali Zásilkovnou, tzn. balíček je dostatečně malý, aby ho Zásilkovna přepravila, lze ho také Zásilkovnou vrátit, a to na pobočku Zásilkovny: Vinotéka, Krkonošská 18, Vrchlabí, 543 01, opět je kontaktní osoba "prodejna Namche", telefon 702 112 132, mail: vrchlabi@namche.cz

Zboží lze vrátit také osobně:

  • do vrchlabské prodejny: Namche, OD Alfa, Krkonošská 15, Vrchlabí, 543 01, pondělí až pátek 9 - 17 hodin, sobota 9 - 12 hodin.

 

Vratky zpracováváme nejpozději do týdne od doručení. Kontrolujeme, jestli zboží přišlo zpět nepoškozené a se všemi náležitostmi. Pokud je vše v pořádku, pak by vám do mailu měl přijít dobropis. Platba zpět na váš účet následuje v řádu dní., obvykle vratky vyplácíme 1x týdně. Pokud jste zboží platili online (přes GoPay platební bránu), obvykle vracíme peníze zpět touto cestou (jako refundaci vaší platby). 

Při výměně velikostí lze dohodnout převod kreditu z původní objednávky na další objednávku.